<3<3<3

Hejsan!
Idag så är det alla hjärtans dag, en dag som många kan tycka är lite överskattad.
Det tycker inte jag!
Visst att man ska visa sin kärlek och uppskattning till dom man älskar fler gånger en bara idag, men saken är man ska respektera sin mamma mer än bara på morsdag, man ska vara tillsammans med sin familj mer än på julafton, man ska fira att man fick chansen o leva varje dag och inte bara den dag man föddes.
Saken är det att vi gör det extra mycket på dom här dagarna, vilket gör att jag tycker det är bra att dom finns, minus julafton då ;)

Alla hjärtans dag handlar inte heller att bara dom som är i ett förhållande ska få fira den.
Den här dagen går ut för mig att visa extra kärlek o ge en extra tanke till alla man älskar, familj, vänner, bortgångna och djur.. Även sig själv!

Syster kommer och hämtar mig snart, vi ska iväg på rally. ska bli kul :)
Men innan så ska vi till blomsteraffären och jag ska köpa 3 rosor och bege mig till kyrkogården. .
Lägga en på Jonas grav, och sen två vid minneslunden, en till Isabella och en till Robban.
 
Ha nu en underbar alla ♥ dag så hörs vi mer senare! :)



Kommentarer
Postat av: Josef Wijk

Glad alla hjärtans dag!

Kram Josef

2009-02-14 @ 12:31:23
URL: http://www.metrobloggen.se/josefwijk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0