Det går inte!

Jag har hållt på att försöka få bilderna överförda hela dagen..
Jag har försökt att installera alla jävla drivrutiner, försökt med skivan jag fick med o försökt installerat massa skit från någon sida med samsung. DET GÅR INTE, JAG GER UPP!
Får skaffa mig en såndär bluetooth-enhet o överföra bilderna på det sättet, har för mig att jag har en hemma hos mamma, ska dit ihelgen så ska kika. Men vägrar att ens försöka nå mer med dessa drivrutiner. Isåfall kommer det sluta med att både datorn och mobiljäveln åker iväggen o tror inte mamma är så sugen på att köpa en till mobil o en ny data till mig haha :P

Bortsett från att krånglat med den här skiten idag så har jag vart iskolan. Gick bra..
Sen så kom Ramona och hämtade upp mig o vi åkte in till Hudiksvall och handlade.
Så nu har man mat hemma igen, hann iofs aldrig bli utan heller. Helt sjukt hur duktig jag har blivit på att både handla och laga mat sen jag flyttade upp hit, iofs inte sådär jättekonstigt när det inte direkt finns så många ställen man kan äta ute på här.

Jag o Ramona sprang även in på intersport där Ramona köpte en jättefin tröja till mig som jag trånat efter ett bra tag.
Tack systeryster <3
Skulle vilja lägga ut en bild men det går ju inte. Underbart skön iaf o alldeles perfekt att vara ute o promenera i när våren kommer. Åh vad jag längtar efter våren, låt den komma nu! När det börjar bli varmare o man ser hur allt börjar leva igen.

Nu ska jag ta o plocka fram min Ben&Jerrys och sätta mig o tittade på efterlyst.
Vi hörs ♥


Kommentarer
Postat av: miahmariah

Gå in och snacka med butiken där du köpte mobilen. de kan säker hjälpa dig.

2009-02-18 @ 21:17:43
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0