Efterlyst.

Hejhopp!
Sorry för en dålig uppdatering men har helt enkelt inte haft något att blogga om.
Känns ju som det blir samma saker hela tiden. Till skolan o hem igen, pluggande o hat gentemot mitt ex. haha det är väl typ det som sker just nu för mig:P
O så har min dag sett ut idag med, minus hat mot mitt ex o intresse för någon annan ;)
Vart en riktigt bra dag idag, pluggat på bra o så. .

Kikade precis klart på efterlyst o det är helt sjukt över vad det finns för människor!
Jag blir seriöst RÄDD!
Ni som såg så menar jag ju den där jävla sadisten som mördade den unga tjejen på det mest brutala sätt.
Sen att han påstår sig inte minnas, det är sjukt!
Jag blir rädd över vad det finns för människor i samhället,
man vet aldrig vilka dom är.
Som Tessie sa, det kan vara ens bästa vän, ens lärare eller ens granne.
Sånt är grymt skrämmande. Jag vågar knappt träffa människor snart längre efter allt som händer i världen.
Man slutar ju aldrig förvånas..

Nu ska jag ta o läsa lite om antiken sen sova.
Ska in till Hudiksvall imorgon, ska träffa läkaren angående min medicin o terapi o efter det så ska jag ta en fika med Tessie.
Så ni får sova så gott så hörs vi mer imorgon!
Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0