Gå o lägg dig!

Hejsansvejsan!
Då var det redan fredag då, tycker veckorna går så snabbt.
Tänk att det snart redan är mars! :O

Det går bra att ha Gottfrid här, visst så blev jag lite smått lack när jag vaknade upp fyra imorse av att han tassade runt och la sig överallt för att sen tassa runt lite till o lägga sig på en annan plats. Plus att han hela tiden tvättade sig vilket ger ett sånt där smack ljud som jag bara avskyr. "GÅ O LÄGG DIG!" Utbrast jag tillslut efter han gått runt en halvtimme o det var precis vad han gjorde o jag somnade om. Klockan åtta klev jag upp, gav han mat o sen tog vi en morgonpromenad som gick bra. När jag kom in så dammsög jag och lilla Gotte tycker ju det är riktigt kul att leka med dammsugaren så han hoppade omkring glatt o jagade den haha:P 
 Sen efter det så har vi tränat lite psyke och nu är lillplutten så slut så han ligger helt utmattad på golvet.

Får se vad vi hittar på idag, blir en långpromenad iskogen mot kvällen iaf.
Nu har jag inte direkt så mycket mer att skriva förtillfället.
Vi hörs mer senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0