Godnatt sötnötar!

Promenaden löste problemet med irritationen, blev dock lack påengång när jag kom in o satte mig vid datan.
Snyltare o lögnare går bort i min ögon, o människor som verkligen suger ur all energi ur en ska man inte ha något med att göra. Inte heller människor som inte kan höra av sig pågrund av vad det nu än är.
Vänskap är ibland inte så starkt som man tror, o det är verkligen synd att behöva säga att ibland så tar en vänskap slut.

Har inte blivit sådär jättemycket pluggande måste jag erkänna.
Har läst lite historia iaf. Får ta o plugga på ordentligt imorgon istället.
Har matte på morgonen o sen svenska på eftermiddagen. Måste ta o skriva "Djuret i mig" alla andra har gjort det men inte jag. Typiskt mig att vara ute i sista sekund. Påtal om att vara ute i sista sekund så trodde jag att vi skulle diskutera ett kaipitel idag på engelskan så jag gjorde klart den, svarade på allt o var beredd att ha en diskussion, det visade sig dock att det var nästa vecka så för första gången i mitt liv så gjorde jag ordning något tidigare än vad det behövdes. Var iofs inte medvetet men endå. :P

Nu ska jag ta o krypa ner isängen o titta på Navy CIS.
Vi hörs mer imorgon, godnatt på er o sovgott! :)


Kommentarer
Postat av: caroline

sv: nej, har hört att hon nyligen varit otrogen också. Men att bli slagen av en kille är aldrig något man förtjänar. Men som du skrev, man ska inte alltid tro på media heller! :)

2009-02-10 @ 21:42:57
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

Vad tycker du om Victoria Silvstedt? Lämna gärna en åsikt i min blogg,

har skrivit ett inlägg om henne. Men inget måste! :)



tycker du att min blogg är bra så får du gärna prenumerera också :)

ha det super!

2009-02-11 @ 00:55:04
URL: http://ccristin.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0