Nomy- Hold your head up high!

Godmorgon mina vänner!
Har ni sovit gött?

Kikade in på Fc o såg att min svenskalärare är sjuk så det blir ingen svenskalektion idag.
Vissa borde ha hurrat men när man bara har få lektioner varje vecka o massvis med frågor så är det inte lika kul.
Hoppas det blir en lektion på onsdag iaf, Krya på dig Magnus!

Öhm, jag måste iaf till skolan för att göra ett engelskaprov.
Håll tummarna för mig att det går bra.

Nu ska jag ta o ringa o troligtvis väcka min syster.
Hon har vart iväg på kryssning o försökte ringa henne igårkväll för att höra att allt hade gått bra men då var hennes tele av. . O eftersom hon vet hur nervös o orolig jag blir o att hon endå var dum nog att inte höra av sig så får hon ta att bli väckt idag :P

Men innan jag gör det så ska jag bjuda på dagens låt.
Som blir en av mina favoriter av Nomy. .






Nomy- Hold your head up high!

"Hold your head up high
And this pain will die
Somehow, somewhere, just try
You're living in the dark
Where no one can see your tears
But hold your head up high.."




Kommentarer
Postat av: caroline

sv: Jag har redan sett filmen för ett bra tag sen när den gick på bio. :P

2009-02-09 @ 10:33:18
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: tack så mycket! fin blogg själv :)

2009-02-09 @ 12:40:37
URL: http://illya.blogg.se/
Postat av: Lynn

Yey idag hade hon tydligen satt över pengar tillmig, så jag borde få dem imorgon:)



Jag kommer från Söderhamn, har bott i Kalmar i två år, bor egentligen i Nyköping med min sambo nu, men är för tillfället inhyst hos min morbror i Kumla medans jag läser en kurs i Örebro. Sånt som händer :P



Ha en bra dag! :)

2009-02-09 @ 14:46:55
URL: http://elineevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0