Ny mobil! :D

Hejhopp!
Blev inget bloggande igår som ni märkte..
Anledning? För att jag inte hade något att skriva om. Kände mig bara allmänt grinig över världen.

Idag är det bättre, har precis köpt en ny mobil, blev en Samsung u600.
Inget superflashigt men duger bra ^^
Tack mamsi som betalade den! <3

Blir nog att jag byter nummer med, ska bara ringa upp dom sista kronorna på mitt nuvarande nummer.
Är för mycket folk som jag inte vill ha någon fortsatt kontakt med.. Vilket innebär att gemensamma vänner inte heller får mitt nummer då jag har svårt att lita på att dom inte ger ut det.
Har lärt mig när idioter börjar ringa från privatnummer utan att säga ett ord så är det dags att byta nummer.
Så är ni osäkra på om ni får det nya nr så passa på att ringa dom här närmsta dagarna för sen läggs det på hyllan.



Kommentarer
Postat av: miahmariah

Snygg. Hoppas allt är bra med dig annars.

kram

2009-02-17 @ 20:13:41
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Mischka

fin mobil! ville oxå ha en sån ett tag.. nu är jag mer sugen på xperia

2009-02-18 @ 09:33:13
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0