Plugga plugga plugga!

Hejhopp!
Nu har jag vart såhär dålig på att blogga igen men det finns en förklaring till allt.
Min förklaring idag är att jag har pluggat, pluggat och åter PLUGGAT!
Har aldrig pluggat så mycket som jag har gjort idag faktiskt, ALDRIG!
Trots att jag har känt att jag har velat kasta allt åt helvete så har jag endå sagt till mig själv "Nej Isabelle, nu gör du det här! Det är din utbildning så det är ditt liv det handlar om" O jävlar det funkade!
Jag har pluggat historia, svenska, matte och slutligen engelska. Har fått grymt mycket gjort och är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Det verkar som jag har fått någon form av självdisciplin. Jag är nöjd ;)
Nu hoppas jag bara att det stannar kvar.

Jag har kommit underfund med sålänge jag håller mig ifrån killar så blir mitt liv så grymt mycket bättre ;)
Dock jävligt svårt när man har en "Twilight kopia" på skolan. Som är så jävla Hunk så jag snart kastar mig över honom.
GE MIG!! haha ^^

Syster har åkt till Uppsala idag med förresten.
Hon har ju haft problem med sin axel i flera år och nu äntligen så ska dom operera in någon stimulerande grej i axeln för att se om det funkar. Är något prova på exemplar nu och der sker bara genom lokalbedövning så det är ju bara ett enkelt ingrepp men endå så är man en orolig lillasyster som vanligt.
Hon ska göra det imorgon och jag hoppas verkligen att det funkar på henne så hon slipper den jävla smärta hon har.

Nu ska jag ta och kika lite på Dexter.
Troligtvis blir det inget mer bloggande ikväll, men man vet ju aldrig.
Säger godnatt till er iaf så hörs vi imorgon! ;)

Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0