Städat.

Så.. Nu har jag vart duktig o städat. O Det behövdes verkligen kan jag lova!
Var massvis med smulor på golvet från Gottfrid o Alfons hundben men nu är det städat o fint, eller ah typ iaf :P

Idag blir det att plugga på fint, var rätt lat igår. Allt jag gjorde var att gå iväg till pizzerian för att köpa en pizza som jag frossade i mig haha, så var det med den dieten. :P
Har prov i engelska imorgon så bör kolla igenom det litegrann. Sen så ska jag ta o kika igenom lite i historian.
Måste verkligen sätta igång att plugga nu o sluta lata mig. Har ju tyska att ta tag i med sen förra terminen o ska försöka lägga in lite fler ämnen så jag blir klar med så mycket som möjligt tills sommaren.
Plus att jag måste börja fokusera på att ta det där förbannade jävla körkortet med.
Hoo.. Men vet att jag klarar av det om jag bara lyckas få någon form av självdisciplin!

Sen så ska jag meddela DIG ja just DIG..
Jag vet mer än vad du tror. Bara för att du är totalt kass så är inte jag det.
Hemskt att få veta att en person kan ljuga om precis allt o klara sig undan konsekvenserna.
Jag skulle så jävla gärna bara vilja göra ditt liv till ett levande helvete. Hämnas till den grad så du inte vet vart du ska ta vägen.. Men jag låter bli, det skulle inte göra mig till en bättre människa, det skulle göra mig till dig.
O helvete heller att jag skulle vilja ha någon somhelst likhet med dig.

Nu ska jag dejta engelskaboken.
Hörs!





Kommentarer
Postat av: Petra

sv; hihi jah, vi hade riktigt kul också :)

hur är det med dig då? :) Fin blogg!

2009-02-08 @ 15:35:53
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: bella

aa visst e de :D a det är klart tror jag nästan alla gör .

2009-02-08 @ 18:05:16
URL: http://isabellakino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0