störande!

Då var snart denna torsdag över då. .

Lilla Gottfrid ligger o sover här under bordet, han är bara för söt!
Har gått bra framtills typ alldeles nu då mina grannar eller vem det än nu är börjar dunka som alla andra kvällar. Sjukt jävla irriterande o Gottfrid som är van att bo i hus reagerar självklart! Imorgon så ska jag ringa till nordanstigkommun som jag hyr lägenheten av och klaga lite! Om dessa dunkningar som seriöst EKAR i min lägenhet och även över att alla får stötar i min lägenhet på ALLT! Hatthyllan, diskbänken, kran ja allt som det går att få stötar på får man stötar av. Måste vara något magnetfält här eller något.
Sen så om dom tycker att jag är en bitterfitta så får dom tycka det, rätt ska vara rätt och det ska fanimej inte dunkas mitt inatten och inte heller ska man behöva vara rädd att röra saker för att det finns en stor risk att man får stötar!

Näe..
Nu så säger jag godnatt så får vi höras mer imorgon.
Sweet dreams! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0