en dag med lillebror. <3

Hejsansvejsan på er!
Vet att jag inte vart så duktig på att blogga idag men har umgåtts med min lillebror hela tiden så har inte ens suttit något vid datorn, nu däremot spelar han sims så då passar jag på att skriva lite innan jag ska sova. Är så sjukt trött!
Saknar lilla Gottfrid galet mycket med!

Jag börjar HATA min dator, den är knas!
Vet inte om garantin gäller heller, o jag var inte så smart så jag tecknade en försäkring..
Ska kolla upp allt på måndag o gäller inget ja då köper jag en  ny för jag blir fuck GALEN! 

Har fått ett minneskort till mobilen av mamma så nu går det iaf smidigt o enkelt att överföra bilder o shit, TACK!
Höll på att bli galen över det, var seriöst omöjligt innan.
Men nu funkar det vilket innebär att det lär bli lite bilder i inläggen, tycker det ser så trist ut annars.

Finns det mer att skriva då?
Säkert massor men just nu är jag så trött så jag vet knappt vad jag heter.
Så avslutar här, godnatt på er så hörs vi mer imorgon!
/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0