Den rätte för Rosing!

"Jag tycker Linda Rosing verkar vara en öööh smart tjej... "

Var det någon mer än jag som såg Den rätte för Rosing?
haha shit vilka dårar det finns o vad folk gör allt för en liten stund i rampljuset.
Alltså vissa är så pinsamma så jag skäms för dom.
haha men jaja, rolig underhållning är det iallafall så det blir nog att fortsätta att titta på! ;)

Jag pratade med Ante för ett tag sen med, shit vad jag har insett hur mycket jag saknar honom.
Det är ju över 2år sen vi träffades sist, det är sjukt!
Han är ju härifrån från början o han skrattade rätt rejält över att jag flyttat upp hit. Typ det sista ställe han trodde jag skulle flytta till, men ja roligt att jag kunde bjuda på ett skratt din idiot o hoppas du kommer o hälsar på mig snart häruppe i hälsingland! ;)

Nu ska jag ta o kika runt lite på nätet efter kläder.
Har vart duktig nog o betalat alla räkningar så nu börjar shoppingen ;P
Vi hörs mer senare! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0