Fråga mig vad du vill yao!

Klockan är typ halv 2 och jag kan inte sova. Vilket är jävligt drygt då jag ska upp till skolan imorgon.
Är lite orolig över att lämna Gotte själv imorgon igen men det kan inte hjälpas för jag måste helt enkelt till skolan.
Har iaf fått väldigt bra tips via både mail och kommentarer om hur jag kan vänja honom till att vara själv, tack så mycket!
Har ni fler tips så hör snälla av er!

Jag vet att jag inte vart världens bästa bloggerska på senaste men har ni några frågor, vadsomhelst så tveka inte att höra av er! Antingen bland kommentarerna eller via mail. Har märkt att det är rätt många som hellre frågar saker via mail istället för i kommentarerna.
Mailadressen är den ni ser till höger alltså [email protected] , Jag kollar den dagligen och försöker hitta svar till allt.

Nu ska jag glo lite på teve och försöka bli trötter.
Vi hörs mer imorgon eller ah senare idag.
Godnatt på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0