Du är död för mig!

Snacka om att jag är totalt seg just nu.
Knappt sovit något inatt, klev upp tidigt, vart iväg till skolan o så har jag städat.
Borde egentligen ta o plugga lite mer också men vet inte riktigt om det finns ork till det.
Väntar på att min storasyster ska höra av sig, jag ska passa Gottfrid medans hon är hos frissan, något jag gör mer än gärna då jag saknar min lilla sötaste vovve (:

Jag skrev ett av nog världens mest hatiska sms idag men skickade aldrig iväg det, men det var bara skönt att få skriva av sig det. Jag är så trött på lögner, dina lögner...
Jag menar jag gav dig en chans till att förklara allt, du tog den inte.
Du sumpade allt o för vadå? haha jag menar för vadå?!! .
Jag har så jävla mycket jag skulle vilja säga till dig, saker jag skulle vilja fråga om..
Men jag vet att jag aldrig skulle få ett ärligt svar iaf så låter bli.
Ljuga är allt du kan, o det är skrämmande att jag har gått på lögn efter lögn.
Men jag går inte på några fler.
Du är nog en av dom mest manipulativa människor jag någonsin har stött på..
När du säger att du inte har några känslor så kan jag inget annat än att hålla med dig!

Nu ska jag ringa Ramona, måste ha hit Gottepott nu.
Hörs!






Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Mm har förstått att de har varit nått sånt de har handlat om.

Duktiga du som inte skicka de där smset:)..



2009-02-03 @ 18:49:09
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0