Vi ser det snöar, vi ser det snöar..

Hejhopp!
Jag har lyckats gjort något med min data så texten är alldeles weird ;/
Aja heter man Isabelle Jansson så lyckas man med det mesta.

Jag har drömt så sjukt konstiga drömmar i flera dagar nu, om människor som jag inte längre umgås med och saker jag trodde jag hade glömt bort. Jag börjar undra om det är ett tecken på något.
Jag tror på andar, ödet och att det finns en mening till det mesta.. Så att drömma såna här drömmar som känns så sjukt verkliga måste betyda något!

Hursomhelst så öser det ner hur mycket snö somhelst ute.
Är egentligen bra att det kommer nu så det inte blir som förra året då det blev hur varmt o skönt redan i april men att det snöade litegrann i MAJ!
Men jag längtar endå till våren!
Så sjukt mycket snygga vårkläder det har börjat komma, o jag funderar på att beställa något iaf.
Har framförallt sett mycket snyggt på asos så får se om man klickar hem något :)
Har ju hört att frakten ligger på 10kr framtills 10feb, stämmer det?

Aja hursomhelst nu måste jag försöka fixa hur man får tillbaks så texten blir normal för jag börjar bli galet trött på att den ser ut som den gör just nu! Ser ju knappt vad det står så ni får ursäkta om det är typ tusen stavfel.. :P
Vi hörs mer senare..
Ciao!

Såhär såg det ut när jag precis öppnade min balkongdörr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0