Är i Gävle.

Hejhopp!
Nu befinner jag mig i Gävle.
Åkte hit för att träffa farmor&farfar och pappa, hade trevligt :)
Kul att träffa dom eftersom man inte gör det så ofta.

Skulle sen egentligen ha träffat en "kompis" men det blev inte så och jag hann inte med tåget hem igen så då skjutsade pappa mig till Forsbacka hem till mamma så jag är här och umgås lite med min sötaste lillebror. :D
Saknat han så enormt och nu är det slutbråkat inom familjen, jag pallar det helt enkelt inte, det tar för mycket energi!

Dock så kan jag inte låta bli att bli besviken när människor säger en sak och gör en helt annan..
Man tror man betyder något men sen så är det som man inte betyder mer än sopor i deras ögon.
Jag orkar  inte..
Jag orkar inte heller bråka, känns som jag gör det med alla i min omgivning nu och det känns som jag inte har några vänner kvar.
eh what the hell. .

Beställt bredband nu iallafall, blev mobilt från 3. Det gick fortast att få det och känns bäst när man reser rätt mycket och har laptop.

Nu ska jag umgås med min lillebror innan bussen går härifrån.
Sen så blir det att sitta på tågstation från 20:15 till 21:10. weej..

Nåväl, Vi hörs mer nästa gång jag har tillgång till nätet.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tessie

klart jag kan ta kritik. Vem har sagt att jag inte kan de? Klart man reagerar om någon kallar en sur och att man är otrevlig när man mår piss. Vet inte varför saker skulle bli så stort som det blivit. Jag har sagt att jag är ledsen att du känner som du gör, och att du tycker jag är otrevlig mot dig. Mer kan jag inte göra. Jag får tänka mig för när jag säger saker till dig helt enkelt. mer kan jag inte göra.

2009-01-06 @ 19:34:54
Postat av: miahmariah

Ha det så bra i Gävle.

kram miahmariah

2009-01-07 @ 00:30:29
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Tove

åå härligt med en lillebrorsa man kan krama å retas med, min har ju blivigt lite för gammal för sånt..

2009-01-07 @ 06:51:32
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0