Berätta nu att inte jultomten finns.

Godmorgon!
Jag kom hem igår vid elva o somnade typ 10minuter efter, var så trött..

Nu sitter jag o tittar på nyhetsmorgon om den här debatten mellan Liza Marklund o den andra kärringen.
Alltså seriöst vad händer?! Den där malliga kärringen sitter där "ah men det stämmer ju inte, hon jobbade inte alls med det"

Finns Mia eller finns hon inte?
Klart man förstår att Liza Marklund vart tvungen att ändra delar av historian annars så skulle ju folk känna igen "Mia" o hennes familj. Annars kunde ju hon ha skrivit ut deras riktiga namn o ritat en karta till deras hem.

Ne usch tänker inte äns bry mig om dendär jävla debatten. .
Böckerna är bra o har nog hjälpt väldigt många kvinnor som blivit misshandlade.
O varför bara inte kunna lämna det där? Varför gräva i allt o sen komma o säga ne det stämmer inte.
Ska vi skicka ut någon till bolibompa med o berätta för barnen att jultomten inte finns? 


Påtal om nyheterna..
Såg en tant som var 70år o och tränade karate, hon har även brunt bälte :D
haha så jävla tufft :D
Tänk om någon skulle försöka råna henne..
Va rånaren skulle få en chock om hon ställde sig i någon karateställning o utbrister "yaaaa" o ger han en riktig karatekick i skallen..
Haha fyfan va klockrent!  ^^

Nu har jag äntligen hämtat min pilates video hos mammi.
Pilates är seriöst världens bästa träning, i lööööve it!
Därför ska jag köra ett pass nu ;)

Hörs mer senare..
Puss!

Kommentarer
Postat av: bela

BRA DÄR! jag fattar inte, jag blev så tagen av den här debatten och måste heja på liza.

2009-01-19 @ 15:26:50
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0