Besvikelse.

Då var man tillbaks från träningen då, eller hm om man kan kalla det träning.
Vi skulle ju hålla till i själva gymmet men saken var ju den att själva gymmet var ett skämt.
Dom hade knappt nå maskiner o dom maskinerna dom hade var obehagliga o obekväma :S
Blev riktigt besviken.
Var dock inte mycket folk där och tjejen i reception var väldigt trevlig.
Men köpte ett klippkort så har 5ggr kvar att gå, men då blir det pass!
Tyvärr så hade dom inga instruktörer till dom pass jag tycker är roligast menmen.
Bodycombat hade dom iallafall.

Nääj, det blir nog Hudiksvallsgymmet ändå.
Dom har fler pass, bla danspassen som jag vill ha.
Han lovade ju dyrt o heligt att korten skulle kunnas säljas så..
Och folket där är ju egentligen inga jag ska bry mig om o dom ska inte bry sig om mig.

Var väldigt irriterad när jag var klar där iallafall. Blir lätt så när det inte blir som jag har förväntat.
Försökte köra ett yoga pass när jag kom hem men det gick ju inte såbra det heller då jag är alldeles för ovig vilket stör mig o jag blir ännu mer irriterad.. Ond cirkel.. haha..
Men ah får ta o göra det när jag är på lite bättre humör.
Blir ju att hämta upp min pilates dvd hemma hos mamma ihelgen, älskade pilates ^^

Nääj, nu ska jag lägga mig ner och glo på teve o koppla av tror jag.
Ångrar att jag inte köpte nån Ben&Jerrys :(
Men ah, blir nog en kopp chaité o en av mina hembakade mackor.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0