Ett till sånt där ointressant inlägg bara för att..

Hejhej.
Då sitter man här igen då, lite fattigare efter att ha betalat räkningar.
Var ju iväg till syster och hjälpte henne att få in lite ved o stapla den, vi ska fortsätta imorgon för det är rätt jävla mycket kvar. Men riktigt skönt o ha något o göra med o man får ut lite ilska genom att kasta iväg den där jävla veden haha.

hm alltså jag har ingen aning om vad jag ska skriva, har en riktig bloggtorka just nu.
Längtar som fan tills helgen då jag ska ut med Tessan, ska bli så jävla kul! :D
Har ju inte festat sen jag slutade röka o det är väl typ 45dagar sen nu hehe :P

Näe nu ska jag ta och försöka plugga lite matte o eftersom jag knappt vet vad jag ska skriva nu så blir det nog inga fler inlägg ikväll.
så  godnatt på er, sweet dreams!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Fy fan för räkningar säger jag bara ..

2009-01-27 @ 23:10:49
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Jag har också drabbats av det. Bloggtorka alltså. Sjukt jobbigt.



ha det gott

2009-01-28 @ 11:26:19
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0