fuckfuckfuck

Jag träffade Malin, vi tog en fika på waynes o sen så gick vi hem till henne på öster.
Pratat om gamla minnen och snackat massa skit.

Tog tåget hem, handsfree helvete började strula så hörde bara musik på ena örat och sånt kan gå mig på nerverna.
Så nu måste jag köpa en jävla mp3 eller något.. Kan inte leva utan musik.
När jag kom fram till Hudik flippade jag bara o blev förbannad på precis ALLT!
På bussen vände det och jag började istället att gråta, försökte hålla emot men det gick inte.
Jag är så jävla lost just nu.
Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag mår helt enkelt bara skit.
Jag hatar alla dessa känslor, jag hatar dig som har gjort såhär emot mig.
Fan hela livet känns som det raserar framför ögonen på mig, jag är fan inge stark just nu, jag orkar inte med ett jävla skit.
O tårarna bara rinner.. usch.. Jag vill inte känna såhär, jag vill inte vara såhär svag..

Åt helvete med allt!


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Men du ... skickar en kram ...

2009-01-26 @ 00:48:21
URL: http://r
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Bra att ha med namnet också ;)

2009-01-26 @ 00:48:44
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0