I skolan.

Hej på er! :)
Har inte fått internet än men tog en promenad till skolan och satte mig vid en data här :)
Inte lika seg som dom brukar vara vilket är bra hehe..

Har lite kvar från förra termin att göra men det går inte såbra utan internet så hoppas verkligen det kommer imorgon.
Visst så ska jag försöka få något gjort när jag sitter här i skolan men har lite svårt att koncentera mig bland mycket folk.
I klassrummet bredvid här jag sitter är folk och lär sig svenska, "Flickan svettas" och så hör man hur dom upprepar det och försöker förklara vad svettas betyder hehe.. :P

Nåväl.. Räcker väl så förtillfället, somsagt hoppas verkligen jag får nätet på fredag.
Vi hörs allesammans :)
Puss.


Btw jag har vart rökfri i typ 26dagar nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0