Nej till bylivet!

Vad jag är lättirriterad hela tiden..
Det måste bero på att jag inte träffar några människor.
För ja dom jag träffar häruppe räknas knappt in i den kategorin.

Jag verkligen räknar månaderna tills sommaren kommer så jag kan flytta.
Jag vet egentligen inte vart det blir men bort härifrån blir det iallafall!
Jag är verkligen ingen bymänniska jag har försökt men det funkar inte.

Allt och alla går mig på nerverna.. Jag behöver MÄNNISKOR, AVGASER LIIIIIV!!
Jag behöver en riktig jävla stad.

O sen att det första som händer är att skolan strular till sig är inte heller det bästa.
nääe.. Jag ska klara det. Imorgon blir det upp tidigt för matte sen svenska på eftermiddagen.
Det är bara att sätta igång att plugga imorgon.

ahjust ja måste ringa och fixa el också blir inte såbra när man ber någon annan göra det.
Nu skiter jag i vad det blir, kommer ringa och säga hej jag ska ha el ge mig. :P

ååååh Jag MÅSTE åka till Gävle ihelgen, jag måste se något annat än granar!

Näe fuck this..
Godnatt!
HEJ!


Kommentarer
Postat av: PetraDaZtar

Bella,gumman. . jag tror det är bra för dig att sitta i hälsinge skogarna, MEN staden saknar dej. Jag kikar efter dig dom få gångerna jag är på stan & H O P P A S att få se ett blont yrväder springa där, men icke! Vi måste ses.P U N K T! SMack*

2009-01-13 @ 23:51:01
URL: http://petradaztar.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Läser din blogg varje dag. Oj vad jag kan känna igen mig när de gäller vissa saker i dig för 10 år sen. Allt går om man vill, ibland tar de bara lite längre tid;). Lycka till i skolan, vi ses kanske där nån dag.

2009-01-14 @ 09:44:34
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0