Nu har jag vart rökfri i 37dagar! ;D

Jag har knappt skrivit något om mitt sluta röka projekt på senaste..
Har inte fallt tillbaks utan har faktiskt vart rökfri nu i 37dagar :D
Vilket även innebär att jag har vart nykter i 37dagar vilket inte har vart lika roligt haha..

Hursomhelst så är den riktiga kampen att inte börja röka igen.
För frestelsen finns överallt o alla röker överallt vilket är grymt störande.
Det borde bara vara så att man får röka på vissa utvalda platser.
Varför ska icke rökare bli drabbade för?
Passiv rökning är farligt det med.

o shit vad man har insett att det verkligen STINKER om människorna.
haha som jag så snällt vräkte ur mig till min syster.
" Ramona du behöver inte duscha du stinker som en jävla askopp påengång iallafall.."
Tycker synd om alla människor som var tvungen att sitta bredvid mig på bussen o så som inte rökte själv.
Jag ber om ursäkt för att jag lukta illa! haha :P

Nej jag hoppas verkligen inte att jag faller tillbaks.
Skulle skämmas så sjukt mycket över mitt misslyckande då.

Har någon av er lyckats sluta röka?





Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Duktig du e nu:). Japp jag slutade jag med när jag va 20. (fy fan va jag lät gammal, blää)Föll nästan tillbax ett tag när jag "bara" skulle feströka. Men va stark så fixar du de;).

2009-01-19 @ 11:47:12
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Loo

vad tycks om Wow-jocke?

2009-01-19 @ 16:08:45
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: bela

jag slutade röka förra året, tack vare "lyxfällan" faktiskt där jag såg min fattigdom och hörde ingemar stenmarck säga: det går utför! jag hade inga pengar alls, men röka kunde jag minsann. så en dag slutat jag tvärt. och stå på dig. det är jobbigt de 6 första veckorna, sen är det rätt lugnt.

JAG dock, började röka igen i september, men har funderingar på att lägga av igen. jag lägger hellre pengarna på en råsvindyr klänning som jag aldrig kommer att använda än på lungcancer. faktiskt.

2009-01-19 @ 17:51:12
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: bela

förlåt, jag var osammahängande. jag menade att på lyxfällan visade de hur mycket ett par rökte för per år och det var då jag insåg hur mycket pengar jag gjorde mig av med på onödigheter fast jag egentligen inte hade råd. så, jag menade bara att lyxfällan fick mig att sluta röka :D

2009-01-21 @ 10:23:47
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0