Övermätt.

Åh jag gjorde köttfärssås o spagetii o det blev så sjukligt gott!
Men borde bara ha tagit en portion istället för två för nu är jag så mätt så hela magen står ut. haha ^^

Har haft tvättstugan idag och måste ner snart o hämta tvätten ur torkrummet.
Är så trött så jag vet inte vad. .
Imorgon ska jag till Gävle iallafall, hem till min mamma o min underbara sötaste lillebror ♥
Hoppas på att min syster Diana och hennes två pojkar Josef&Johannes är där med.
Vill träffa alla mina sötaste grabbar :)

Näe nu ska jag springa ner o hämta kläderna sen så blir det ett bad o bara koppla av.
Blir nog att försöka sova tidigt idag med då jag ska upp typ sju imorgon.

Blir nog inge mer bloggande ikväll så hadebäst allesammans så hörs vi imorgon <3

Jag älskar det här kortet på Viktor hehe :) <3

Kommentarer
Postat av: jossan

jotack bara fint här!

man tackar ;D

2009-01-16 @ 21:39:42
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag tittade och tycker att Laila var bäst ikväll :) Vem tycker du?

2009-01-16 @ 22:47:07
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0