Return to Eden!

Hejsan alla sötungar!

Igår så berättade mamma för mig att det var en serie hon såg när hon var yngre som hon ville se igen.
"Return to Eden" eller tillbaks till Eden hette den.
Trogen dotter som man är så började jag försöka fixa fram den o att fixa fram en serie från år 1983 är inte det enklaste.
Men klart så lyckades jag. Så sen åtta imorse så har vi kikat på den o guess what ? I JUST LOVE IT!

Handlar om en kvinna vid namn Stephanie som har ärvt en massa av sin pappa så hon är rik.
Hon gifter sig med en man (Greg) av vad hon tror är kärlek men Greg ville bara åt hennes pengar o  bedrar henne med hennes bästa väninna Jill.
Stephanie, Greg o Jill ger sig ut på en båttur o Greg knuffar i henne o ser hur hon blir attackerad av krokodiler, dom tror hon dör... Men det gör hon inte.
Hon åker istället till en ö till för plastkirugi o där förvandlas hon tills hon ser ut som en helt annan människa.
Hon återvänder o ingen känner igen henne...
Nu börjar planen.. Nu 'är det payback-time!

Sån jävla klockren serie, åh i löve it!
o från 83?!
jaja, underbar ialafall! :)

Nu ska jag keka, hörs senare.
Ciao!





Kommentarer
Postat av: Sophie

den verkade ju bra :) hur fick du tag i den? eller var kanske jag ska fråga :)

2009-01-18 @ 22:42:51
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0