shopping.

Nu är jag hemma igen!
åh vilken dag, vilken dag..

Jag börjar med skolan.
Mina koncentrationssvårigheter visade sig idag på engelskan och tyckte inte min lärare gjorde det bättre.
Redan innan jag började på komvux här så berättade jag att jag hade ADHD och dom skulle se till att det alltid fanns ett rum tillgängligt till mig, men tydligen inte.
Blir att ta ett snack med dom imorgon!

Har vart inne i stan sen typ 13:45..
Kikat runt på stan, köpt lite småsaker..
Var på ultraljud för magen och det var inga problem btw så var läkaren döläcker haha ;)
Gick iväg och köpte en födelsedagspresent till mamma sen iväg och handlade lite sallad innan syrran och Arne hämtade upp mig.

Nu är jag såå sjuuuuuuuuukt jävla hungrig, har inte ätit något sen frukosten. .
Riset kokar så ska snart fixa kycklingen..

Det jag köpte idag är iallafall make-upremover servetter, ansiktsrengöring, två par hipsters, puder, present till mamma och en av mina favorit budget hårsprayer got 2 b.. Diggar den hårt :P

Nääe nu är det food som gäller! 
Ciao!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0