Tattoos..

Idag vågade jag göra något som jag aldrig tidigare vågat.
Nu känns det som en befrielse att jag gjorde det..


Kom nyss in från en promenad med syster, den blev visserligen inte så lång då det verkligen är blankis ute!
Jag har tagit två promenader tidigare med.
Underbart somsagt att vara ut och gå, dags att låta det bli en vana igen.

Jag måste verkligen se till att göra klart det jag inte hann förra terminen.
Tyskan får jag ta tag i allt eftersom men det lilla som är kvar i svenskan och samhällskunskapen måste jag bli klar med innan veckan är slut. Kommer bli grymt jobbigt annars när jag har andra ämnen jag ska börja med.

Imorgon kommer jag ha min första lektion.. Engelska..
Tror det kommer gå bra, är samma lärare som jag även ska ha i spanska.

Näe nu ska jag ta och göra något snabbt att keka och sen så ska jag ta ett bad och bara koppla av :)
Hörs då!


Ja just jaa, jag har väl inte lagt ut några bilder på mina tattos jag gjorde?
här har ni två rätt dåliga bilder men det är något iallafall.
Bättre sent än aldrig hehe ;)

O nej det gjorde inte ont. Jag tyckte snarare det var skönt.
Blodprov är värre och jag planerar redan något nytt jag vill göra ^^
Men är bra att göra något litet första tattoon kan jag nog tänka mig, alla har ju olika smärtgränser.


Texten på latin..



En suddig bild på mitt scorpio M, alltså mitt stjärntecken.



Kommentarer
Postat av: vickans blogg

Gott nytt år! Såg att du var in på min blogg och önskade Gott Nytt År och vill säga detsamma trots att det gått en tid in på nya året. Var i Thailand när du komenterade min blogg. Snygg tatuering. Jag beundrar dig som vågat tatuera dig. Få se om jag vågar nästa år. I år har jag iallafall hoppat bungujump. Det var en hisnnde upplevelse vill jag påstå./ Kram Vickan.

2009-01-12 @ 21:43:13
URL: http://wwwmetrobloggen.se/Annehlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0