This is it..

morrnmorrn!
Har ni sovit gött? :)

Idag har jag engelska från 11-13.oo sen så måste jag ta bussen vidare mot hudik 13.oo.
Ska lixom på ultraljud för magen, hoppas det inte är något fel.

Ska även passa på att ordna med lite papper o kika runt efter lite saker.
Såg en väska häromdan när jag åkte med syster som jag bara älskade!
Jag har verkligen väskmani. Skor och väskor är lite av min drog haha ;)
Och nu var det ett tag sen jag köpte en ny väska, om man bortser från den jag köpte för någon vecka sen haha.
Kanske jag inte mår nå bra? Brist på väskor? hm.. :P

Nu är det där att dom skrapar en trisslott på fyran, hoppas hon vinner en massa :)
Näe nu så ska jag fixa frulle.
pusshej!


Kommentarer
Postat av: Alex

haha jag menar det, det är ju så pinsamt när man är helt lost när folk börjar prata om saker som händer i världen. Men det blir det ändring på nu ;)

2009-01-13 @ 09:38:16
URL: http://allis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0