Underbart att träna! ;)

Hejhopps! :)
Ska snart iväg till skolan igen för att ha svenska men tänkte få ner någon rad innan.

Hade matte imorse och tycker min mattelärare verkar väldigt bra :)
Åkte vid tio in till stan och provade på att träna på hudiksvallsgym tror dock jag ska prova på ett annat innan jag köper gymkort då jag inte riktigt tyckte det stället passade mig.
Var dock en jättetrevlig människa där från Bergsjö så nu har jag insett att det inte är Bergsjö jag tycker illa om utan hudik bor. haha.. näedå:P

Hur skönt somhelst var det iallafall att träna, känner att humöret verkligen är på topp nu.
Så oavsett vilket gym det blir så blir det att fortsätta :)

Kom hem hungrig som ett as så slängde ihop en tonfisksallad lite snabbt och va mumsigt det vart hehe :P
Ringde eon iallafall ett elbolag och blev glad över att veta att jag behöver bara invänta att dom ska höra av sig då nordanstigsbostäder måste meddela att jag bor här hehe.

Näe nu så ska jag ta och fixa med lite annat o sen bege mig till skolan, vi började visst halv tre istället för två. :P
Hörs mer senare.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Clara

Jätte söt blogg =D

2009-01-14 @ 14:55:45
URL: http://gatiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0