Kos! ;D

Åh jag hade världens underbaraste dröm inatt om Italien!
Den vart helt underbar men sen så vaknade jag helt plötsligt upp av väckarklockan och att jag höll på att frysa ihjäl för mamma bara gett mig ett lakan. haha typiskt liksom! :P

Jag längtar så grymt jävla mycket tills vi åker till Italien.
Som jag har sagt tidigare så blir det troligtvis två veckor vi blir borta.
Kommer hem och hinner vara hemma kanske en eller två veckor innan jag ska iväg igen med Tessan. :D

Vi har suttit hela morgonen och snackat om olika grekiska öar och har kommit överens om att vi nog åker till Kos! :)
Verkar helt underbart där och jag älskar Grekland efter jag var på Kreta för några år sen.
Sen så ska vi försöka hinna att göra några utflykter med, som en båttur över till Turkiet och shoppa lite ;)
Är så sjukt taggad nu så jag vill bara vrida fram tiden. :P
Tror det är kommer bli en grymt bra sommar och hoppas att allt blir som det är planerat! :D







Bilder från apollo.



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Naaw.



Så du söker också efter jobb? Vad vill du jobba med?



Åh, Grekland. Där var jag i somras, vill tillbaka men utan jobb och inkomst blir det svårt. Har ju hus och massa räkningar.. faen! Nu blev jag ju sugen när jag såg dina bilder...

2009-01-25 @ 13:32:14
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: miahmariah

VAd underbart. Blir det i sommar då? Ang bob dylan. Nej jag ska inte gå på konserten. Ska du det? Lycko dig i såna fall.

Ha en skön söndag

kram

2009-01-25 @ 15:12:14
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: ...

usch, ta bort bilden på west. :P Hahaha,..

hoppas din resa blir trevlig, kos rocks!!!! :D

/Saloon Cactus-Lover

(Cactus - du förstår när du varit där...)

2009-01-31 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0