jadu vad ska man skriva här då..

Åh vad sjukt tråkigt jag har!
Jag vill bara att tiden ska gå fortare än vad den gör just nu!
För jag har absolut ingenting att göra. Jag har en mamma som sitter vid ett tevespel och en lillebror som sitter vid ett annat. .
Skulle egentligen ha träffat Picky idag men han hade visst "magsjukan" så det blev inte av.
Får se om fikan med Malin blir av iallafall, vill inte ringa henne än då hon är en person som sover tills typ fyra haha.

Hade velat gått ut på en promenad men det snöar o är bara kallt så nej tack.
Skulle ha velat åkt till Köpis och kika lite, men kan tänka mig hur mycket folk det är där som jag inte vill stöta på helst ett "kärlekspar" som ofta är där som jag absolut INTE vill träffa!
Har inte ens någon aning om när dom stänger.

Usch nej, jag vill bara hem..
Inte direkt för att jag har roligare där men där har jag iallafall min egna lilla lägenhet.
Där jag kan få vara för mig själv.
Där jag kan få vara i min ensamhet och tänka, bli förbannad o gråta..
Där ingen känner mig så det inte är någon risk att stöta på massa människor man inte vill träffa..
Åh vad jag bara vill hem just nu!

Jag känner mig verkligen inte lika stark idag som jag kände mig igår.
 Har så blandade känslor, ilska vs tårar. .
Så mycket minnen som kommer fram, några bra men dom flesta skit.
Hur kunde jag låta mig själv bli behandlad som jag har blivit egentligen?
Hur kunde jag förlåta gång på gång och tro att det var jag som hade gjort fel..
Hur kan jag älska någon som inte vet innebörden av ordet. .

Jag ska festa med Tessan nästa helg och efter det så ska jag nog undvika att åka till Gävle på ett tag.
Klarar inte av att vara här, för mycket minnen och dom är inte bra.
För mycket rykten som inte stämmer.
Näe det finns en anledning varför jag flyttade härifrån..

Bara för att min design är rosa så betyder det inte att jag svävar på rosa moln..


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Aha, det är klart! Sommarjobb när man pluggar är viktigt tycker jag så man har pengar att leva för .. vad pluggar du för nåt då?



Hmm. Jo, men det är så mkt annat som jag måste prioritera, huset måste renoveras och så har vi lån och grejer så det får bli när jag får jobb igen som vi kan börja samla pengar igen till resa..

2009-01-25 @ 15:22:03
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Sarah

sv: Hehe ellerhur, vad tänker endel killar med egentligen? x)

2009-01-25 @ 15:31:15
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Jo exakt. Fast vi var iväg på bröllopsdagen förra året så man lever på det ett tag till... ;) Så var vi i Tyskland på lucia (kryssning) och skall på kryssning i slutet av febr. Så småresor blir det ;)

2009-01-25 @ 16:01:27
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Sarah

sv: hahah fan va rolig du är, men det du säger är fan sant :)



Det du skrivit om verkar riktigt jobbigt, hoppas det löser sig :/

2009-01-25 @ 16:19:16
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0