Hudiksvall.

Då var jag hemma igen då.
Fick tag på ett par hantlar på intersport, stadium finns visst inte här haha vilken koll man har :P

Kikade även på hur mycket det skulle kosta för mig att bli brunett samt klippa mig och det skulle visst gå på typ 1400:-

Efter vi kikat klart så gav vi oss iväg letandes efter ett ställe att keka på.
Men det finns ju knappt något här, till slut så fick jag för mig att ja kina.. den där restuarangen som jag och Vitta kekade på för typ 2år sen. Vi åkte dit och där stog det en människa och skrek hela jävla tiden, som en kråka.. billarm gick o jaa..
Han hade ju nå fel men kan inte låta bli att tycka att sånt är obehagligt.
Vi sket i att keka där iallafall och gick istället och kekade på någon annan kina grejs.

När jag kom hem så tog jag en snabb liten promenad till kiosken och kunde inte låta bli att ta med mig kameran och ta lite kort. Månen är så himla stor och himlen är rosafärgad så sjukt fint.
Blev dock inga jättebra bilder då min digitalkamera är värdelös och jag måste verkligen köpa en ny.

Haha alla bergsjö bor glodde som fan på mig när jag tog upp kameran och tog kort.
Dom glor jämt på mig så måste faktiskt säga det här..

Lystring alla Bergsjö bor..
Jag vill er inget illa, jag är INGEN utomjording utan jag heter Isabelle och är en människa precis som er.
Skillnaden är väl bara att jag är lite smartare, lite snyggare och lite bättre än er ;)
Lägg märke till min ödmjukhet gentemot er när jag säger lite ;)
hahahaha ^^

Nåväl här är lite pics som jag tog. .


Ljus bild, alltså månen var gryyyymt mkt större än sådär.


mörk bild. Min kamera e cepe.. :P


Någon filur på scootern, jag ska nog se till att få låna någon av systers med :P



Ja Rigvägen haha.. :P


Kommentarer
Postat av: susanna

Gå in på min blogg och va med och tävla om ett "Skäm-bort-dig-själv"-paket!



http://http://amorina.blogg.se/?tmp=10175631

2009-01-10 @ 18:14:56
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0