Blodsmak är inte gött..

Då var jag hemma från tandläkarn då o måste säga att det var den trevligaste människan jag har stött på inom tandvården. Hon var hur trevlig somhelst och svarade på alla mina frågor då jag är Sveriges mest frågvisa person haha!
Blev inte dyrt heller då dom har någon tandpremie på 300:-/år så kalaset slutade med 415:-
Måste dock tillbaks den 10februari för jag blödde som fan när hon skulle tabort tandsten så allt kom inte bort.
Jag frågade om det var många som blödde lika mycket som mig och det var det inte, för mig var det ovanligt mycket men inget farligt med det.
Det berodde nog på kombinationen tandsten och att jag har slutat röka o då sätts blodcirkulationen igång o man blöder lättare plus att jag hade en inflammation i tandköttet så ska skölja med något bakteriedödandemedel morgon o kväll o troligtvis minskar blödningen snart. .
Annars var mina tänder hur bra somhelst. ;D

Tycker det är mysigt att vara här i Bergsjö just nu.
Min granne är hur trevlig somhelst, skottar åt mig o vinkar glatt med ett leende på läpparna när jag går förbi.
Människor jag träffar på är trevliga ..
Det är helt vitt ute o på bergen så det är otroligt vackert!
Visst att Bergsjö inte är stället jag vill bo på föralltid men just nu är det faktiskt skönt att vara här.
Att människor är vänliga o bjuder på ett leende gör verkligen mycket. .

Nu ska jag ta o kika Fc och sen ta o göra mig redo för att hjälpa syster med ved.
Hörs senare!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Jaså har han adhd. Det visste jag faktist inte. Men han har en sån härlig personlighet och som du säger att han vänder svagheter till styrkor istället. Tandläkaren låter inte kul. men det är ju ett nödvändigt ont ibland.

Ha en trevlig kväll

2009-01-27 @ 16:21:47
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Vilken fin och gullig blogg du har :) Jag älskar rosa :P

2009-01-27 @ 16:27:46
URL: http://www.finest.se/userBlog/?uid=2365
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Vad skönt att det inte blev dyrare, tandläkare är inte alls roliga att gå till pga att dom är så dyra.



Du, missa inte tävlingen i min andra blogg.. www.sexkammaren.blogg.se där kan du just nu vinna en trerätters sexmeny innehållande 13 olika produkter..

2009-01-27 @ 16:47:46
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja eller hur! Man blir en aning avis på den jäkeln :P

2009-01-27 @ 18:16:12
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Usch ska också till tandläkaren snart, har inget emot att gå dit...bara att betala

2009-01-27 @ 19:03:43
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0