Den var dyyyyyyyyyyyyr! ^^

Haha min lillebror är så jävla rolig!
Alltså han är grymt bortskämd, han får allt han vill ha o saker han inte vill ha haha.
O idag när vi gick in till hans rum så såg jag värsta gulliga mjukis delfinen så jag säger till honom "Vilken fin delfin du har Viktor"
Han skiner upp med ett leende tittar på mig och säger lite stöddigt  "Ah tack, jag köpte den på kolmården isomras... Den var dyyyyyr" ..

haha. säg något som han har som inte är dyrt?
Kan se han glida upp till stureplan om 10år i hans ferrarri, någon påpekar att han har en snygg bil o han säger "ah Tack, köpt i Italien.. Den var dyyyyyyyyyyyyyyyr" ... hahaha.
Det är min lillebrorsa det, möjligtvis bortskämd men fullt medveten om att det kostar att ligga på topp.  haha ;)

Nu så är det dags att ta o försöka sova.
Ska försöka ta mig till köpis imorgon en stund o kika lite.
Jag behöver nya skor o en ny väska..
Eller behöver o behöver, JAG VILL HA!
O är det något jag vill ha så SKA jag även ha det! ;)

Godnatt på er allesammans.
Vi hörs mer imorgon, i promise!
Sweet dreams!


 



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Haha, din brorsa är klockren.. Hur gammal är han?

2009-01-25 @ 00:32:25
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0