Låt mig inte börja igen..

Hejhopp!
Tänkte kladda ner ett snabbt inlägg innan jag ska packa ner datorn o röra mig mot bussen.
Åker ju somsagt till Gävle idag..

Ska ut med Tessan imorgon men är lite smått orolig.
Jag slutade röka för 47dagar sen, o sen dess har jag inte heller festat då rökning o alkohol har någon jävla dragningskraft till varandra. Är så sjukt jävla rädd att jag ska falla tillbaks!
För jag vill verkligen inte det! Men måste erkänna att när jag ser någon stå o röka vissa gånger så blir jag riktigt sugen själv, och jag har svårt att kontrollera mig att inte röka när jag är nykter hur svårt kommer jag då inte ha på fyllan då man knappt har några spärrar eller förnuft?
Men det är upp till bevis.. Hoppas min vilja är starkare en suget.


Btw, det är jävla bakteriedödande skiten jag fick av tandläkaren känns ju förfan som att tungen fräts bort!
Ingen skön känsla alls ska jag ta o berätta!

Nu så ska jag stänga av datorn o kirra ihop det sista.
Nu har jag lite packning jämfört mot vad jag brukar ha men tror endå inte det finns någon som har så mycket med sig för att stanna typ två dagar. haha. .
Jaja, vi hörs mer när jag är i Gävle..
Hade så underbart sålänge! ;)
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Jag hoppas och tror du klarar att stå emot rökningen i helgen. Jag rökte helt för fem år sen.. Lade alltså av för fem år sen, men har börjat feströka igen ... INTE BRA!!



Exakt, finns ingen ursäkt i hela världen, men enligt artikeln så hade pappan sagt till polisen när han greps att dom skulle ta hand om hans barn, han mådde verkligen psykiskt, men jag tycker inte det är någopn ursäkt till att ha ihjäl en annan människa och absolut inte ett barn - hans egna barn.

2009-01-29 @ 15:52:07
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Mischka

inga fler ciggaretter! ;)

2009-01-29 @ 17:16:43
URL: http://miischka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är. Håll dig borta från den där skiten. Min pappa har lungcancer. Han fick diagnosen 18 december. Pga rökning såklart.



Ha det gott

2009-01-29 @ 19:33:40
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0