I lööööve candy.

Hejhopp!
Sorry för dålig uppdatering här i bloggen men har ju somsagt flyttat till en lägenhet och har inte hunnit fixat bredband än.
Nu är jag iallafall hos min älskade hunkinna och vi myser gott med massa godis o sånt gött ^^
Ska sova här inatt vilket är mys då vi inte träffats på ett tag. :)

Har fått veta att Picky börjat läst min blogg så får väl passa på att säga Hej ;)

Nej nu orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer, men bjuder på en video när jag och Tessie var o handla.
Jag hade godisbegär och stog o plocka i en massa lösgodis haha ^^






Ciao!

Kommentarer
Postat av: Annika

godis e gott:)

2009-01-05 @ 16:30:50
URL: http://mybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0