Det knullar i mun..

Mitt uttryck "Det knullar i munnen" verkar ha väckt många starka känslor runt om i Sverige.
Hade själv inte sett att Benny hade skrivit om det när jag skrev inlägget tidigare.
Utan det inlägget handlade om att bli kallad utvecklingstörd pågrund av en felstavning.
Det är inte humor.

Inlägget du skrev om "Det knullar i munnen" var faktiskt rätt roligt, helst när det visade sig att du inte heller är kung på stavning.

Så med andra ord Benny så tycker jag inte du är självdestruktiv för att du inte tycker kassler knullar i mun..
Jag tycker bara du är lite patetisk för att du kallar folk för utvecklingstörda när du inte riktigt kan stava korrekt själv.


Däremot så är det verkligen sjukt roligt att du som är lite större bloggare vill skriva om mig på din blogg! :D
Jag känner mig lite hedrad må jag säga..
Riktigt kul med publicitet även om man får några störda kommentarer på köpet! ;)

o sen det där sista du skrev " du kan ta din satans kassler och stoppa upp där det luktar gammal ost! Så får du se om det knullar där också..."

haha så jävla klockrent och skrattade åt det själv.
Var bara tvungen att ge det en femma i betyg. haha..










Kommentarer
Postat av: Harry

haha all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet :D

2009-01-20 @ 17:57:03
URL: http://saandis.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Nu hängde jag nog inte med & ändå läser jag allt du lägger in. Eller uttrycket knullar i mun känner jag till men resten blev snurrigt. E de vekligen någon som roar sig med att hänga upp sig på vad du skriver..?? Varför läser dom då din blogg isf undrar jag..?? Aja tycker du gör rätt som ist tar de som en komplimang att dom läser bloggen haha.

2009-01-20 @ 19:24:43
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: alice

sv: tack :D



den handlar om en tjej som åker in på ett psyke/rehab nånting för kvinnor. den är jäkligt svår att förklara men så himla värd att se!

2009-01-20 @ 21:31:59
URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: miahmariah

ha,ha ta det som en komplimang. Som det stod i en annan kommentar. All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet. Vet ej om du får mina kommentarer. De kommer inte fram ibland. Men jag läser din blogg och kommenterar ofta även om du inte får dem. Får kontakta blogg.se snart om allting ska fortsätta strula.

Ha det gott

2009-01-21 @ 00:03:19
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0