Topp vs bott.

Sällan jag inte får något gjort som jag tänkt göra helst när det kommer till att plugga..
Jag förstår inte, jämt när jag ska sätta mig ner och plugga så kommer JÄMT något annat upp. :/
Var iallafall ut med syster nyligen på en promenad med hundarna.
Promenaden blev dock inte så lång då det är kolsvart ute och det är plusgrader och regnar ute så ah..
Det är rätt jävla snorhalt.. Tänk ikväll när det blir kallare, jadu det blir halkbana ute.

Hursomhelst så har jag ju inte vart så duktig på att blogga på sistone men nu är jag somsagt tillbaks och det kommer även veckans plus och minus. Men vet inte om allt just hänt denna vecka som hamnar här menmen..


Topp 5. +

1. Jag är fortfarande rökfri! :D 29dagar nu, go mig! ;)
2. Att jag har träffat min lillebror som jag inte har träffat på flera månader <3
3. Träffat pappa och farmor&farfar
4. Min sötaste lilla lägenhet och att jag har bredband igen ^^
 5. Ett nytt år, 2oo9 :D


Botten 5. -

1. "vännerna" allt trott att jag har haft dom bästa men tydligen inte.
2. Människor som kastar skit på mig bara för att jag yttrar mig om något.
3. Att vara olyckligt kär.
4. känna sig sviken. Något jag känt mig mkt på senaste.
5. Att inte kunna säga hur man känner utan att det tas fel.


Veckans viktigaste människa är.. 

            ♥ Ramona♥ 

            ♥Mamma

Två stycken..
Ramona som har ställt upp på mig hela flytten, gett mig superfina inflyttningspresenter samt funnits som en stor tröst när jag inte mått nå bra trots att hon själv inte gör det. Love you sizz! <3

Mamma, visst jag vet att det finns en stor chans att vi blir ovänner igen om en månad men just nu är det bra och det är nuet som räknas. Även du har hjälpt mig med massor <3



Kommentarer
Postat av: jossan

man tackar :)

allt bra med dig?

2009-01-11 @ 21:44:51
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0