Uttråkad o rastlösa IsabelleJansson.

Vad uttråkad jag är hela jävla tiden!
Jättetrevligt att träffa mamma o Vitte men jag behöver lite spänning!

Jag blir galen seriöst.
Jag har så tråkigt så jag blir sjukt irriterad, kan inte plugga känner bara bläääh för allt.

Om två veckor så ska jag och Tessan iallafall ut o festa så då jävlar!
Jag ska supa mig så jävla full o dansa hela jävla natten så Tessan kommer behöva en kundvagn eller en skotkärra för att få mig hem haha :P

Ååååååååååh..
Måste hitta något att sysselsätta mig med.
Dom där få timmarna man är i skolan räknas inte.

Fem månader kvar... fem månader...

Kommentarer
Postat av: Maja Joy

Ja, det är jobbigt när man hamnar där då allt är tråkigt o man känner sig fullständigt rastlös, hatar den fällan. Vad händer om 5 månader? Slutar du skolan då eller?

2009-01-18 @ 22:42:16
URL: http://www.majajoy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0