Varför?

Hoo.. Bodycombat är kul men riktigt jävla ansträngande!
Gick däremot därifrån tidigare då alla skulle ställa sig i en ring, det påminde lite väl mycket om gymnastiken på mellanstadiet så Nejtack. Då gick jag hellre ner till gymmet o var där dom restrerande 15min.

Syster har precis vart här o toppat håret på mig o blekt utväxten, ska skölja ur det snart o hoppas verkligen jag inte tappar håret haah. Är lite orolig över det sen hårförlängningen.

Imorgon bär det av till Gävle, ska partaja med Tessan o möjligtvis Malin på fredagen.
Ska bli riktigt kul, o hoppas kvällen blir lyckad, jag behöver det just nu.

Från att allt kändes någorlunda bra till att allt bara blev kaos.
Från ilska till tårar, det börjar höra till min vardag nu.
Usch vad jag saknar dig, skulle jag säga något annat så skulle jag ljuga.
Så varför bryr du dig inte mer ? Är jag inte värd att kämpa för ?
Trycker bort mig, stänger av telefon . Seriöst.. Varför säga ensak ena dagen o göra så här nästa?!
Det är så sjukt jävla jobbigt, o sjukt nog så vill jag fortfarande träffa dig imorgon för att prata igenom allt även om det sen innebär att gå åt olika håll. .

Usch nu är tårarna påväg igen..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0