Äntligen hemma! :D

Jag är hemma igen och det känns underbart! :D
Jag blev helt chockad över att se min lägenhet haha, jag hade glömt bort totalt hur jävla mysigt jag egentligen bor.
Jag vill aldrig flytta tillbaks till Gävle, dom tankarna är bortblåsta... Visst jag saknar mina vänner och jag kan ha riktigt snuskigt tråkigt här men hellre det än att bo på ett ställe som alltid lyckas få fram dom dåligaste sidorna hos mig. Jag har aldrig gillat Gävle så speciellt mycket så det räcker gott o väl att åka dit och hälsa på ibland istället, tar ju inte direkt lång tid med tåg.

Gottfrid åkte iaf tåg för första gången idag och det gick helt makalöst bra!
Det var galet mycket folk överallt och han brydde sig inte. Han la sig rätt snabbt väl inne i tåget och var helt lugn hela vägen. Min duktiga underbara kille! <3
Nu vet jag att jag kan ta med honom till Gävle så nu kan jag åka när fan jag vill egentligen men nu blir det att vara här hemma framtills den 28 augusti då jag ska dit och festa med Tessan igen. Framtills dess blir det nyktert för det har blivit alldeles för mycket alkohol för mig på senaste. Usch och blääh..

Nu ska jag tända lite ljus och bara mysa.. Njuta av lugnet... Åååååh va underbart allt känns just nu! :D
Godnatt på er allesammans.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0