Dagen..

Hejhopps!
Dagen har varit rätt seg men ändå skön. Jag har fixat lite här, träffat ena grannen som visade sig ha en såndär extremt stor hund som jag aldrig kan minnas vad dom heter. Gotte och hon höll på att nosa på varandra genom deras galler dom hade iaf såg så sött ut. Det är inte varje dag som Gotte träffar en hund som är STÖRRE en vad han är.

Vi har även tagit några promenader, dock inte så långa som jag hade velat men det är inte så lätt att avgöra vädret. När man går ut så skiner solen och efter fem minuter börjar det spöregna.
Jag ska snart ta mig iväg till tempo som jag nu har hittat vägen till och handla hem lite hit. Gottfrid får stanna här så jag hoppas det går bra och att han inte börjar skälla och föra en massa liv..
Sen ikväll kanske Ali skulle komma? Är inte helt säker men hoppas på det.
Alla jag känner här omkring är ju upptagna. Dom flesta jobbar, andra är på semester och vissa är bara tråkiga.
Till och med min mamma är på semester, hon, Viktor och hans pappa har åkt över till Åland och kommer inte hem förens på söndag.
Men imorgon ska jag iaf träffa pappa och sen blir det ju partaj med Tessan på kvällen. :)

Nu ska jag byta om och röra mig mot tempo.
Håll tummarna på att Gottfrid är lugn när jag är borta, annars vet jag inte vad jag ska göra.
Ciao!



Kommentarer
Postat av: miahmariah

Ja han kämpade verkligen. Och nu har han frid. Jag har varit på bisättning idag och han var jättefin och såg så lugn ut.

2009-07-16 @ 20:10:50
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Tessie

håller tummarna att han va lugn

2009-07-16 @ 22:13:15
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0