Ikväll blir det paaaaarty! :D

Några snabba rader innan jag ska börja göra mig ordning.
Pappa kom ju hit, Gottfrid accepterade honom på engång.
.Vi tog en sväng i Vi åkte till Köpis först så jag kunde springa in och köpa ett linne tills ikväll. Det blev både ett linne och en klänning. Efter köpis åkte vi ut till Bönan och tog en promenad o kände havsdoften. Lovely..
 Sen så åkte vi iväg till Ica så jag kunde handla hem lite hit. Besöket på tempo igår var ju inte direkt någon höjdare. Det fanns typ ingenting och det som fanns var fan dyrare en det som finns på pressbyrån!

Gottfrid är faktiskt just nu hos pappa där han ska stanna inatt. Han erbjöd sig att vara hundvakt vilket gav mig en enorm lättnad. Han ringde alldeles nyligen också och berättade att allt går super, känns galet skönt. :)

Jag måste iaf klaga lite och det är på min rygg. Den gör så förbannat jävla ont!
Ska ta mig ett bad nu så hoppas det blir bättre då annars så brukar ju alkohol lindra smärta rätt bra på mig :p
Sen blir det att ta bussen till Tessan.

Aja ni får ha en toppen kväll allesammans, vi hörs mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej!



Du får 20kr

Jag får 8kr

Här:

http://www.woopa.se/?ref=Bejk

2009-07-18 @ 13:08:25
URL: http://reklamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0