Imorgon <3

Imorgon blir det Gävle igen! :)
Längtar så efter att träffa söt även om han kommer jobba typ hela tiden och inte slutar jobbet förens kl 22 så får jag iaf sova med honom. Myspys det sörrni! ^^
Inatt får jag däremot sova själv, eller inte själv jag har ju min underbaraste Gottfrid. Den lilla grabb som betyder mest i hela världen för mig, som är mitt allt! Åh känns så fel att åka ifrån honom ihelgen igen, men jag vill så gärna träffa Ali..
Blir inte borta alls länge den här gången, kommer nog hem redan på lördagen.
Måste höra av mig till Ellen också och höra om vi kan ses så jag får se hennes nyfödda lilla dotter Ewelina! :)
Sen så ska jag slå pappa en pling också och höra om han har lust och ses, jag fick ju inte tag i honom förra helgen.

Jag ska ta ett tåg runt 15.00 och jag måste försöka hinna tvätta lite först.
Hur tidigt måste jag kliva upp då? hm...
Ska fixa ihop tvätten redan nu innan jag går och lägger mig så den bara är att slänga in i maskin imorgonbitti.
Ska ta och göra det nu o så ska jag ta mig en kort promenix med Gottfrid och försöka att INTE glömma nycklarna i dörren. haha :p
Godnatt på er alla!
Sweet dreams..


Kommentarer
Postat av: Petra

Naaaw,Fina du. Va snäll du är! (rörd) . Hmm,ja kanske. Ska vi ses isf? Saknar dig vackre blondie! PUssar

2009-07-09 @ 10:39:09
URL: http://petradaztar.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

kul med gävle, har aldrig vart där..tror jag =)

2009-07-09 @ 10:58:03
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0