Imorgon blir det partaj! :)

Hejsansvejsan!
Idag har det varit riktigt varmt, jag klagar verkligen inte tycker det är helt underbart med sommaren men tycker synd om Gottfrid för det blir så satans varmt för honom.

Så vad har jag gjort idag då?
Jo jag har försökt solat lite men som vanligt så blir jag rastlös efter 10 minuter och måste göra något annat. Jag och Ramona var in till Hudik en liten stund på eftermiddagen. Vi kikade runt litegrann i affärer, jag köpte däremot inget tänkte se om jag hittar något i Gävle imorgon istället. Vi åt på Skutan och sen så åkte vi hem igen, gick ut med grabbarna i skogen och sen hem till henne för att färga håret. Hon blev brunett igen och hon fixade min hemska utväxt.
Imorgon blir det Gävle och utgång med Tessan, jag längtar galet mycket!
Jag kommer in med tåget runt 15.00 och då ska jag träffa Malin och ta o kika runt lite på stan innan jag åker hem till Tessan. Ska bli riktigt roligt även om jag kommer känna mig som en jävla blek dallergelé haha men finns inte så mycket att göra åt det, man kan inte sluta leva för de... Sommaren 2010 kommer jag vara värsta snyggingen iaf, och cirka hundratusen fattigare. Härligt! ;)

Nu ska jag och min allra bästa Gottfrid ut på en kvällspromenad.
Jag älskar kvällspromenader! ^^

Vi hörs mer imorgon..
Godnatt, puss! ;)



Bortsett från mina äckligt feta ben så gillar jag det här fotot.
Gottfrid tittar lydigt på mig och väntar på sitt kommando.
Han är allt och lite till! <3



Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - Gratisgåva vid sexpartybokning!

Jajjemen, man måste ju uppdatera sig litegranna.. Man tröttnar på sin design fort när man ser andra göra nya!



Tack.

2009-07-02 @ 22:59:27
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Sofie

okej :) bra att det är så pass välgenomtänkt :D

2009-07-03 @ 05:33:09
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: h

vad fin han är :)



Och du har ju skit läckra ben :o

2009-07-03 @ 09:44:13
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0