Kommer jag hinna?

Hejsan allesammans!

Jag ska alldeles strax springa iväg till systemet här i Bergsjö men tänkte först klottra ner några rader här då det kommer bli dåligt med bloggandet nu ihelgen då jag lämnar datorn hemma. Onödig packning...


Mina planer är såhär...
Jag ska springa till systemet här i Bergsjö så jag slipper det i Gävle.

När jag kommer in till Hudiksvall så har jag cirka 40 minuter på mig innan tåget går så jag tänkte försöka hinna in och köpa ett par tights på Lindex som ligger på andra sidan stan typ, sen springa snabbt in på Gina rycka åt mig första bästa vita väska jag ser och ett par örhängen och sen så ska jag springa så fort som bara benen orkar med all packning för att hinna med tåget. Tror ni jag hinner? Jag är jävligt tveksam måste jag säga, allt beror på om jag har lärt mig hittat tillräckligt här och att det inte är så mycket folk på affärerna.

Till detta har jag satt på mig mina Reebok skor som jag inte använt på galet längre och jag gör allt detta för att jag verkligen INTE vill springa runt i Gävle. Usch och bläh för det. Så höörni... Håll tummarna riktigt hårt att jag hinner nu! Så hårt så dom blir alldeles blå...
Och att det inte är någon geting på bussen, fyfan vad jag hatar bussar.

Nu börjar kampen till att hinna allt!

Trevlig helg på er! ;)


/B



Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till med att hinna :)

Det gör du säkert!



Håller tummarna för att getingarna valt att åka buss en annan dag!

2009-07-03 @ 15:49:57
URL: http://piffigagittan.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: jo, allt bra här med :-)

hihi eller hur, han är nyfiken på ALLT! :-D

vad har du för dig ikväll? :-) <3

2009-07-03 @ 20:28:02
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Oj, det var en del. Hade aldrig hört talas om dom :-S



Tusan, om du hade sprungit in på Systemet i Gävle idag så hade du kanske mött mig :D I was there!

2009-07-03 @ 22:49:17
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0