onsdag.

Godmorgon!
Vilken galet skum dröm jag drömde inatt. Om att världen skulle gå under så jag och några kompisar åkte till Mars för att testa om vi kunde leva där vilket vi kunde men vi skulle åka tillbaks för att hämta våra familjer, vatten och mitt mobila bredband. haha helt sjukt.

Nåväl, är rätt seg idag. Gick o la mig rätt sent och vaknade runt nio då gick jag ut med Gottfrid på en gång.
Vid tolv så kommer pappa. Han ska ha Gotte idag eftersom jag ska ner på stan med Tessan och se Alcazar.
Ska be honom köra mig till köpis först så jag kan köpa några cider. Har visserligen sagt att jag inte ska dricka på ett tag men vafan det är sommar och jag åker hem på troligtvis söndag och då blir det ingen alkohol på bra länge.
Jag har inge gott att äta här hemma så jag funderar på att köpa med mig lite Kina mat till Tessan, var länge sen jag åt det nu och är galet sugen på det. :p

Ah ni får ha en supertrevlig dag iaf! :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0