regn regn och åter regn..

Hallå allesammans!
Har ni haft en bra dag i regnet? :p

Min dag har väl varit sisådär..
Jag stannade ju hemma idag för jag ville hjälpa Ramona vilket jag har gjort.
Ångrar det lite nu då det alltid ska bli massa bråk och att man inte kan föra en normal diskussion utan att någon ska börja skrika och bli sur. Saknar Ali också och inte skulle det vara fel och ligga i hans famn nu istället för att sitta här ensam i min just nu väldigt kalla lägenhet i en by där jag inte känner någon. brr... Imorgon får jag träffa honom iaf och ingen är gladare än jag för det! :D
Idag när jag kom hem från Ramona runt 20.30 så var det bara att springa ner till tvättstugan och hämta kläderna. Jag har tvättat sen nio imorse haha så nu har jag lite rent iaf.
När jag kom in så satte jag mig vid datorn där jag glömde bort tiden totalt. Tillslut så tog jag den lilla ork jag hade kvar i kroppen och städade min egen lägenhet och jag blev klar för bara en liten stund sen. Nu luktar det citrus i hela lägenheten, härligt härligt! ^^ Skönt att komma hem till ett rent hem på söndag.

Nu ska jag kika runt lite på IKEAs hemsida. Se om jag hittar något trevligt. Jag vill ju flytta till större och då behövs mer saker. Inget som är aktuellt riktigt än men roligt att kika ändå! :)

Godnatt på er alla, vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0