Såhär började veckan.

Dagen har varit en riktig slapp dag.
Jag har tittat på dom sista avsnitten av Prison Break och fyfan va sorligt säger jag bara. Jag grät alltså.. usch ;(
Mamma, Viktor och Thomas kom förbi, vi var ut med Gottfrid en sväng och sen så skjutsade dom mig till köpis så jag kunde handla hem lite mat. Gottfrid fick stanna här och det gick bra, han hade inte haft sönder något.
Nästan skällt ut en person i telen med, han förtjänade det och jag hatar att bli tagen förgivet.
Sen så kollade jag precis klart på Confessions of a shopaholic, den var bra faktiskt! :)

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, ta en promenad med Gottfrid och sen sova skulle jag tro.
Pappa ringde ju tidigare idag med och det lät som vi skulle ses imorgon, hoppas det så något händer.
Ali kom inte hit igår och han kommer nog inte nu inatt heller, tråkigt jag vill verkligen somna i hans famn.
Jag har Gottfrid iaf att sova med så ensam är jag inte. :)

Näe nu får det räcka med bloggandet.
Vi hörs mer imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0