Tillbaks i Bergsjö.

Hejsan!
Jag har egentligen ingen somhelst lust till att blogga men känner mig lite skyldig till att göra det när jag inte har skrivit något under hela helgen.
Jag har ju somsagt varit i Gävle och kom hem hit till Bergsjö strax före 20.00.. Jag möttes av en superglad vovve som hoppade runt av lycka. Åh vad jag har saknat honom!
Jag åker till Gävle igen på torsdag, jag ska få låna Mikkis lägenhet ett tag framöver och då ska lilla Gottegos få följa med. Då slipper jag dåligt samvete över att åka ifrån honom.

Hm hur ska jag beskriva helgen då?
Den har varit rätt skön men ändå konstig.
Träffade inte Ali så mycket som jag vela utan bara på fredagen då jag sov hos honom och det var mysigt så ska inte klaga! <3 
Lördagen var han med sin bror och jag åkte till mamma&lillebror där jag somnade redan före kl 23..
Idag så var jag först kvar hos mamma innan hon skjutsade in mig till stan vid halv tre tiden då jag träffade Mikkis. Var galet länge sen jag träffade henne så det kändes riktigt roligt att se henne igen. Saknat henne som bara den!
Hon var med mig tills mitt tåg gick 17.15.

Ah det var väl lite update.
Nu ska jag skicka lite bilder till Tessan och svara på sms.
Vi hörs mer imorgon.
Godnatt, sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0